Μέγας Χορηγός

3M        arla-protein

Χορηγοί Επικοινωνίας

iRun Magazine      Run 'n Fun

Υγειονομικό Πρωτόκολλο

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ

Η εκκίνηση σε έναν αγώνα τρεξίματος ουσιαστικά αποτελεί, τον πιο συνηθισμένο χώρο συνωστισμού των αθλητών και ως εκ τούτου είναι αυτή που πρέπει να προσεχθεί περισσότερο, προκειμένου την αποφυγή μεγάλου όγκου αθλητών! Η κάθε τμηματική εκκίνηση θα είναι αριθμημένη (1η, 2η, 3η,…) και θα πραγματοποιείται κάθε 10' λεπτά.

Οι συμμετέχοντες θα κάνουν χρήση μάσκας μέχρι και την τοποθέτησή τους στην εκκίνηση, οπότε θα την απορρίπτουν σε ειδικούς κάδους (για την μίας χρήσης) και θα την επανατοποθετούν αμέσως μετά τον τερματισμό τους. Η εκκίνηση των αγώνων μας γίνεται επί της οδού Κερασόβου που είναι πλατύς και μακρύς δρόμος με δύο ρεύματα κυκλοφορίας και έτσι θα εξαλειφθούν οι όποιες πιθανότητες συνωστισμού, μετά από 1000m οι αθλητές θα μπούνε στους δασικούς δρόμους του Ποικίλου όρους.

Αναλυτικότερα, η κάθε τμηματική εκκίνηση θα χωρίζεται στις επιμέρους εκκινήσεις των 50 αθλητών της κάθε 10' μεταξύ τους, αμέσως μετά θα παίρνουν θέση οι αθλητές της επόμενης τμηματικής εκκίνησης, σε σειρά πάντα ο ένας πίσω από τον άλλον και σε απόσταση δύο μέτρων ο προηγούμενος από τον επόμενο. Κάθε φορά που αναχωρεί κάποιος από τη γραμμή της εκκίνησης, ο επόμενος μετακινείται μία θέση μπροστά μέχρι να αναχωρήσει και ο τελευταίος του γκρουπ. Θα υπάρχουν σημάδια στο έδαφος που θα προσδιορίζουν τις 50 θέσεις στη «φυσούνα» εκκίνησης, σε απόσταση δύο μέτρων μεταξύ τους. Η πρώτη τμηματική εκκίνηση θα δοθεί στις 10:00 το πρωί για τον κυρίως αγώνα 22,5χλμ και αφού ολοκληρωθεί αυτή με την εκκίνηση του τελευταίου μπλοκ, 30' μετά θα πάρουν εκκίνηση οι δύο μικρότεροι αγώνες 8 χλμ και 4 χλμ με τους ίδιους όρους.

Όι εκκινήσεις θα γίνονται με απόλυτη αριθμητική σειρά, και οι αθλητές θα ενημερώνονται για την ώρα της εκκίνησής τους κατά την παραλαβή του αριθμού συμμετοχής τους από την γραμματεία του αγώνα μας! Όι αθλητές της κάθε τμηματικής εκκίνησης οφείλουν να βρίσκονται εκεί 2-3 λεπτά νωρίτερα από τη σειρά τους στον ευρύτερο χώρο της εκκίνησης και να παρακολουθούν το χρονόμετρο του αγώνα που θα δείχνει την τρέχουσα ώρα, με βάση την οποία θα δίνονται οι εκκινήσεις και θα είναι ορατό από μακριά. Σε περίπτωση αργοπορίας κάποιου αθλητή, αυτός δεν θα παίρνει εκκίνηση εμβόλιμα αλλά θα περιμένει να μπει στο τελευταίο γκρουπ εκκίνησης. Για λόγους εύρυθμης λειτουργίας των πολλαπλών εκκινήσεων θα υπάρχει περίφραξη στο χώρο εκκίνησης, ώστε να αποτραπεί η προσέγγιση οποιουδήποτε προσώπου στη γραμμή εκκίνησης, εκτός από τους 50 αθλητές που πρόκειται να εκκινήσουν, πλαισιωμένους από τρεις ανθρώπους της διοργάνωσης, που θα επιτηρούν τη διαδικασία στη γραμμή της εκκίνησης.

Ό χώρος της εκκίνησης θα είναι 80 μέτρα μακρύτερα από τον χώρο της γραμματείας, και δεν θα υπάρχει κανείς εκεί, πέραν των αθλητών και των ανθρώπων της διοργάνωσης οι οποίοι φυσικά και θα φέρουν τον απαραίτητο ιατρικό εξοπλισμό(μάσκες/ γάντια).

TEST COVID19

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό προληπτικού ελέγχου (testing): PCR test 72 ωρών ή rapid test 48 ωρών.Οι ανήλικοι αθλούμενοι (κάτω των 18 ετών) : self test εντός 24 ωρών (συστήνεται να διενεργείται την ημέρα του αγώνα). Από τους προληπτικούς ελέγχους με τεστ αντιγόνου COVID-19, εξαιρούνται όσοι προσκομίζουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή πιστοποιητικό νόσησης (εκδίδεται 30 ημέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο και ισχύει εώς 180 ημέρες μετά τη νόσηση). Όλοι οι εθελοντές και το προσωπικό της διοργάνωσης θα κάνει Self-test την ημέρα του αγώνα. Σε περίπτωση κρούσματος σε αθλούμενους και προσωπικό της διοργάνωσης θα ακολουθούνται οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για τον γενικό πληθυσμό: https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/11/COVID19-lixi-karantinas-apomonosis.pdf

 

ΟΡΙΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων αθλούμενων ανά αγώνα είναι: Poikilo Rocky 22,5km 300 συμ/χες Poikilo Up Down 8 km 220 συμ/χες Poikilo Fun 4 km 80 συμ/χες, με block εκκίνησης έως 50 άτομα και με τμηματικές εκκινήσεις των block με χρονική απόσταση μεταξύ τους τουλάχιστον 10 λεπτά. Σε κάθε block, αποστάσεις μεταξύ των συμμετεχόντων 2μ προς κάθε κατεύθυνση.

 

ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

Θα δοθούν τσιπ χρονομέτρησης και θα τοποθετηθούν στα κορδόνια των παπουτσιών του κάθε αθλητή και θα αφαιρούνται στον τερματισμό με ευθύνη της διοργάνωσης, όπου και θα απορρίπτονται σε κάλαθο αχρήστων(θα είναι δηλαδή μίας χρήσης). Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του αγώνα θα εξαχθούν με βάση τον καθαρό χρόνο των συμμετεχόντων (net time).

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δεν θα γίνει τεχνική ενημέρωση για την αποφυγή συνωστισμού. Η Τεχνική ενημέρωση και οι οδηγίες των αγώνων μας, τόσο οι γενικές, όσο και οι ειδικές λόγω του COVID 19, θα υπάρχουν στον διαδικτυακό ιστότοπο του αγώνα www.pdsodysseas.gr

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ

Η γραμματεία του αγώνα, θα λειτουργήσει όπως κάθε χρόνο άλλωστε, σε 3 μέρες. Έτσι η γραμματεία μας θα λειτουργήσει τόσο την Παρασκευή 3/9 προπαραμονή και το Σάββατο 4/9 παραμονή καθώς και την μέρα του αγώνα σε εξωτερικό χώρο (πλατεία) που θα οριστεί. Οι υπεύθυνοι της γραμματείας θα φέρουν υγειονομικό υλικό(γάντια, μάσκες)! Για να μην δημιουργηθεί συνωστισμός κατά την διάρκεια παράδοσης των αριθμών συμμετοχής, ειδικά το πρωί του αγώνα όπου παρατηρείται αυτό, θα έχουν τοποθετηθεί ειδικά σημάδια στο έδαφος που θα οριοθετούν τον χώρο όπου θα πρέπει να κάτσει ο κάθε αθλητής προκειμένου να λάβει τον αριθμό συμμετοχής του, η εν λόγω απόσταση των εν λόγω σημαδιών θα είναι τουλάχιστον 2 μέτρα! Επίσης επάνω στα τραπέζια της γραμματείας θα έχουν εναποτεθεί μπουκάλια με αντισηπτικό υγρό!

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΘΛΗΤΗ

Ό κάθε αθλητής θα έχει το δικαίωμα να πάρει εκκίνηση στον αγώνα, μόνο εφόσον έχει αποδεχτεί τους ειδικούς όρους συμμετοχής και διεξαγωγής του φετινού αγώνα που συνδέονται με την υγειονομική κρίση (αποδοχή αστικής ευθύνης, επίδειξη Rapid test ) σε περίπτωση που είναι φορέας του κορωνοϊού , συμπτωματικός ή μη, αποδοχή αποποίησης ευθύνης των διοργανωτών για πιθανή μετάδοση του κορωνοϊού! Για του λόγου το αληθές κάθε αθλητής που θα έρχεται στην γραμματεία του αγώνα, θα υπογράφει την σχετική υπεύθυνη δήλωση.

 

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Πάνω στην διαδρομή του αγώνα και σε όλη την διάρκειά του και το μήκος του, θα υπάρχουν οχήματα της διοργάνωσης, που μεταξύ άλλων προκειμένου την εύρυθμη λειτουργία και την ασφάλεια του αγώνα, θα παρεμβαίνουν όπου απαιτείται όταν θα εντοπίζουν σημεία συνωστισμού των δρομέων, είτε κατά την διάρκεια του αγώνα ή ακόμα και στους σταθμούς του ανεφοδιασμού, κάνοντας τις κατάλληλες υποδείξεις.

 

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα υπάρχει έμπειρο ιατρικό προσωπικό για να παρέμβει όπου χρειαστεί! Το ιατρικό προσωπικό μας, φυσικά θα φέρει τον απαραίτητο υγειονομικό εξοπλισμό(γάντια, μάσκες).

 

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ

Όποιος αθλητής εγκαταλείψει κατά την διάρκεια του αγώνα θα χρειαστεί να περιμένει στον πιο κοντινό του σταθμό ανεφοδιασμού, το όχημα της διοργάνωσης που θα έρθει να τον πάρει προκειμένου την διακομιδή του στον τερματισμό του αγώνα. Όι υπεύθυνοι του αγώνα που θα τον μεταφέρουν θα φοράνε γάντια και μάσκες, ενώ το εν λόγω υγειονομικό υλικό θα φέρει και ο αθλητής που θα εγκαταλείπει, και θα του το διαθέσει η διοργάνωση, κατά την διάρκεια της διακομιδής του, στον χώρο του τερματισμού!

ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

Όι 5 σταθμοί που στελεχώνουν τον αγώνα μας, θα είναι φέτος εναρμονισμένοι με τις ειδικές συνθήκες! Έτσι ΌΛΌΙ ανεξαιρέτως οι εθελοντές που θα στελεχώνουν τους εν λόγω σταθμούς, θα φέρουν το απαραίτητο υγειονομικό υλικό(μάσκες γάντια), ενώ όλοι οι σταθμοί θα έχουν επάνω αντισηπτικό υγρό για όποιον επιθυμεί την χρήση του! Τα υγρά που θα δίνονται στους αθλητές(νερό, ισοτονικό) θα είναι σε μεγάλες συσκευασίες μπουκάλια 1,5 L από τα οποία θα γεμίζουν οι άνθρωποι του σταθμού το ατομικό υδροδοχείο των αθλητών αφού πρώτα ο κάθε αθλητής το ανοίξει μόνος του. Επίσης τα οποία τρόφιμα δοθούν στους αθλητές από τους σταθμούς τροφοδοσίας, θα είναι σε μικρές ατομικές, κλεισμένες συσκευασίες! Τα όποια φρούτα χρειαστεί να δοθούν στους αθλητές θα είναι μέσα σε ειδικά κυτία, τα οποία θα παίρνουν οι αθλητές με δική τους ευθύνη, και δεν θα δίνονται κομμένα.

 

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

Οι μετακινήσεις συμμετεχόντων αθλούμενων, προσωπικού, κριτών κτλ. για τους σκοπούς της διοργάνωσης θα γίνονται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για τις μεταφορές.

 

ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ό χώρος του τερματισμού θα παραμείνει στο γνωστό σημείο όπως κάθε χρόνο άλλωστε, το ίδιο σημείο που είναι και ο χώρος εκκίνησης. Καθώς το χρονικό εύρος μεταξύ των τερματισμών των αθλητών θα είναι μεγάλο, δεν τίθεται ζήτημα ειδικών μέτρων, πέρα από την απαγόρευση εισόδου θεατών στο χώρο του τερματισμού. Δικαίωμα παρουσίας, θα έχουν μόνο οικεία πρόσωπα του κάθε αθλητή, δύο κατ’ ανώτατο και μόνο την ώρα του τερματισμού του, για αποφυγή συνωστισμού! Ό κάθε αθλητής, τερματίζοντας θα παραλαμβάνει με ασφαλή τρόπο το μετάλλιό του και θα πρέπει να αποχωρήσει σε εύλογο χρόνο, εφόσον προκύπτει ζήτημα συνωστισμού, με περισσότερους από πέντε συναθλητές που έχουν επίσης τερματίσει και δεν αποχώρησαν ακόμα! Έπίσης οι άνθρωποι της διοργάνωσης που θα είναι στον οριοθετημένο χώρο του τερματισμού θα φέρουν το απαραίτητο υγειονομικό υλικό(γάντια, μάσκα).

 

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΩΝ

Δεν θα γίνει τελετή απονομών. Θα γίνει μόνο βράβευση των νικητών. Η τελετή βράβευσης θα γίνει σπαστά μιας και οι τερματισμοί των αθλητών των 2 αγώνων μας, θα είναι με αρκετή διαφορά ώρας! Όι βραβεύσεις γίνονται όπως κάθε χρόνο άλλωστε, πάνω στην Κεντρική πλατεία σε εξωτερικό χώρο φυσικά! Σε καμμία περίπτωση κατά την διάρκεια των βραβεύσεων δεν θα δημιουργηθεί συνωστισμός και θα υπάρξει σχετική οδηγία στους αθλητές προκειμένου να κρατούν τις σχετικές αποστάσεις!

 

ΘΕΑΤΕΣ

Απαγορεύεται η παρουσία θεατών στην διοργάνωση.

 

ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΘΛΗΤΩΝ

Οι όποιοι συνοδοί αθλητών έρθουν μαζί με τον αθλητή τους, στον αγώνα θα πρέπει να είναι εναρμονισμένοι με τις ειδικές συνθήκες, και να αποφεύγουν τον όποιο συνωστισμό, ενώ στις όποιες

επαφές τους, με τους κατοίκους και τα καταστήματα της περιοχής θα πρέπει να φέρουν τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα! Όι όποιοι συνοδοί κινούνται με δικό τους όχημα επάνω στην διαδρομή του αγώνα, θα πρέπει να είναι φυσικά εναρμονισμένοι με τους κανόνες συνοδείας των

αθλητών.

 

ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Ό καθιερωμένος κάθε έτος παιδικός αγώνας, ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, καθώς τα μικρά παιδιά δύσκολα μπορούν να ακολουθήσουν τις όποιες οδηγίες, προκειμένου την δική τους ασφάλεια, οπότε δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτά! Έτσι θεωρούμε τουλάχιστον για φέτος θεμιτό, να μην γίνει ο παιδικός μας αγώνας!

 

ΕΥΘΥΝΗ

Την όποια ευθύνη για την εύρυθμη τήρηση των άνω πρωτοκόλλων φέρει ο Τεχνικός Διευθυντής του αγώνα και κύριος υποκινητής του, καθώς και υπογράφων το εν λόγω πρωτόκολλο κος Ζωναράς Δημήτρης

Maintained by VitalNet®2017